reklama

Porodnica v Ruzinove

Su to dva tyzdne, co som sa vratila z porodnice s mojim druhym malinkym babatkom, ktore vlastne nie je az take male.. Pocas cakania na den, ked nas z nemocnice prepustia som si spomenula na jeden rozhovor, ktory som mala tu na diskusii..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (48)

Totiz pod clankom, ktory kritizoval nejaku nemenovanu nemocnicu som chvalila Ruzinovsku porodnicu – resp. personal.. Dostala som odozvu od jedneho diskutera, ze by bolo namieste sa im podakovat flasou, ci cokoladou..

Viem, ze sa to tak robieva, cerstve mamicky pri odchode personalu ako vdaku casto vtlacia kavu, ci nejaku drobnost ako podakovanie.. Aj moje spolubyvajuce davali pri odchode nejake drobnosti.. Priznam sa, ja take nieco neviem.. Mozno je to divne, ale je mi cudne niekomu davat bonbonieru za to, ze sa sprava profesionalne.. Neviem si ani predstavit co sa v takej situacii hovori...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale kedze sa v poslednom case „roztrhlo vrece“ s velkou kritikou personalu v nemocniciach, chcela by som aspon takouto cestou podakovat vsekym profesionalom, ktorych som pocas mojej hospitalizacie v nemocnici stretla, kedze som sa neodhodlala na to, aby som pri odchode dala kavu a iba som sa podakovala za starostlivost slovne..

Personal na porodnej sale sa spraval profesionalne a milo, cely porod som vobec nemala pocit, ze by som ich nejakym sposobom otravovala – za co som im bola vsetkym velmi vdacna.. Najma doktorka, ktora porod viedla bola velmi trpezliva a hlavne vdaka nej a jednej starsej porodnej sestre som nakoniec bola trocha kludnejsia, aj ked boli urcite momenty, ked som ani nevedela ako klud moze vyzerat, vlastne boli momenty, ked som bola hystericka :).. (bohuzial neviem ako sa volali, v prepustacej sprave som take info nenasla)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ked sa mala narodila, dostala som ju z brucha rovno na hrud a neskor, ked ju odvazili a vysetrili bola pri mne asi pol hodinu – cize ziadne stresovanie, ako som citala skusenosti inych mamiciek na internete..

Tak isto na oddeleni sestonedelia boli vsetky sestricky mile a ustretove a co je asi najdolezitejsie – vsetky sestry z novorodeneckeho oddelenia sa k detom spravali s laskou a k mamickam boli trpezlivejsie ako si pamatam z takmer spred dvoch rokov.. Teraz nas nestresovali velmi castym vazenim, ci neprijemne vyslovenou kritikou dojcenia – kazda jedna sestra, ktora mala na starosti nasu izbu bola ustretova a mila.. Lekari rano na vizitach boli trpezlivi a odpovedali na kazdu otazku co som polozila, snazili sa vysvetlit vsetko co sa tykalo ci uz mna, alebo dietata..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ruzinovska nemocnica nevyzera najlepsie, aj ked sice oddelenie vymalovali, kupelne a toalety vyzeraju hrozne a uprimne jedlo, ktore mi bolo servirovane som casto nechala takmer nedotknute.. To je podla mojho nazoru, ale druhorade..

Najdolezitejsie je, ze pocas celeho mojho pobytu som nemala stres zo ziadnej sestry, ani doktora a sice som velmi chcela ist domov za mojim starsim synom, citila som sa tam celkom prijemne..

Preto sa chcem podakovat vsetkym co sa okolo mna pocas mojho pobytu pohybovali a spravali sa profesionalne.. (je mi luto, ze nemozem menovat aj konkretne mena, ale neviem akou cestou by som teraz take informacie ziskala)

Dobromíra Mikičová

Dobromíra Mikičová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  1x

mam rada: dve bodky, pisanie bez diakritiky, jesen, knihy, ciste ruky, film, stare domy, pochmurne lesy, vlasy v cope, humor, okuliare, lasku, zvuk britskej anglictiny, sny, rodinu, domace kolace, istotu, dazd, srbcinu, bose nohy, bavlnu, mesta, dediny, oblaky, listy, jazdu autom, ticho, varenie, kvety, prijemne hlasy, nemcinu,rozpravky, objatie...o a este aj diskusie.. som jana_eyre.. .) Zoznam autorových rubrík:  sukromneNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu