reklama

Tesco mobile - telefonica

Pred casom sme sa rozhodli s priatelom preniest si cisla z T-comu do O2.. Kedze sa nam javil ich Tesco mobile ako najlepsia volba, presli sme k nim..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Naozaj maju najlepsie ceny.. Priatel ma 100minut do siete Tesco, 100 minut do ostatnych sieti za 10 eur mesacne.. Ja som si nechala kredit, ktory mi staci - nikdy som nebola na dlhe telefonovanie, najviac volavam priatelovi a kedze ma tesco mobile, volam mu za 1 cent.. Vsetko bolo v poriadku a vsetko nam vyhovovalo.. Namiesto 60 eur, co sme platili spolu do Telekomu, sme zacali platit 20 (moj mobil, priatelov mobil a internet)..

Len posledne 4 dni neviem co je to telefonovat.. V nasej lokalite im vypadol system a tak uz 4 dni riesime to, ze sa mi nikto nedovola, ja sa nikomu nedovolam a nemozem ani posielat SMS.. Nie, ze by mi to nejako strasne vadilo, ale predsa len mat funkcny telefon mi dodava akusi istotu.. Neda sa mi dovolat ani na nudzove linky, co uz moze byt problem - kedze mam maleho syna, ktoremu velmi casto zabieha jedlo.. Nechcem byt paranoidna ale predsa len by som bola kludnejsia, keby mi telefon isiel..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A co na to TESCO mobile, respektive Telefonica? Pracuju na tom.. Uz 4 dni..

Dobromíra Mikičová

Dobromíra Mikičová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  1x

mam rada: dve bodky, pisanie bez diakritiky, jesen, knihy, ciste ruky, film, stare domy, pochmurne lesy, vlasy v cope, humor, okuliare, lasku, zvuk britskej anglictiny, sny, rodinu, domace kolace, istotu, dazd, srbcinu, bose nohy, bavlnu, mesta, dediny, oblaky, listy, jazdu autom, ticho, varenie, kvety, prijemne hlasy, nemcinu,rozpravky, objatie...o a este aj diskusie.. som jana_eyre.. .) Zoznam autorových rubrík:  sukromneNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu