reklama

dojcenie na verejnosti

Pred par rokmi som pracovala v obchode s oblecenim.. Raz prisla zena s prosbou, ci moze v kabinke nadojcit svoje dieta a ja som ju samozrejme pustila.. Vedela som, ze na Slovensku sa najde vela ludi, co vedia na zenu zazerat, ked dojci na verejnosti..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (110)

Teraz som aj ja casto v situacii, ked svoje dieta potrebujem nadojcit a pritom niesom doma.. Nikdy som si s tym nerobila hlavu, syna nakrmim kdekolvek, vobec sa za to nehanbim, vlastne by ma to ani nenapadlo..

Ale aj tak ma zaraza postoj okoloiducich.. Nie raz som videla krutenie hlavou a sokovane pohlady...

Neviem ci som divna, ale myslim, ze priroda stvorila prsniky len a len preto, aby zeny cez ne krmili svoje deti, urcite neplanovala to, ze sa stanu aj sexualnym objektom..

Nedavno som citala nazor, ze dojcenie na verejnosti podkopava zeninu dostojnost.. Zaujimalo by ma, co ma dostojnost spolocne s prirodzenostou?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V nazore zaznelo dokonca aj tvrdenie, ze zena aj tak priblizne vie, kedy bude dojcit a tak ma trcat doma a nie ukazovat svoje prsia vsetkym naokolo.. Zrejme to pisala zena, ktora deti este nema, teda dufam, pretoze ak ano, zrejme jej deti budu casto dehydrovane a uplakane.. Alebo ona bude frustrovana, pretoze bude „trcat doma“..

Chcela by som vsetkym ludom, co dojcenie na verejnosti odsudzuju odkazat, ze ak v tom vidia nieco sexualne, sami maju nejaky problem a mali by sa pokusit ho riesit.. Ak v tom vidia nedostojnost, mali by zacat uvazovat troska prirodzenejsie.. V konecnom dosledku, ani vam predsa nikto nezakazuje na verejnosti jest bagetu, alebo pit z flase.. Len si predstavte ake by to bolo, keby na vas niekto za taku prirodzenu vec zazeral..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

dobru noc..

Dobromíra Mikičová

Dobromíra Mikičová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  1x

mam rada: dve bodky, pisanie bez diakritiky, jesen, knihy, ciste ruky, film, stare domy, pochmurne lesy, vlasy v cope, humor, okuliare, lasku, zvuk britskej anglictiny, sny, rodinu, domace kolace, istotu, dazd, srbcinu, bose nohy, bavlnu, mesta, dediny, oblaky, listy, jazdu autom, ticho, varenie, kvety, prijemne hlasy, nemcinu,rozpravky, objatie...o a este aj diskusie.. som jana_eyre.. .) Zoznam autorových rubrík:  sukromneNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu