reklama

televizia

(prosim, ak mate zaujem citat tento clanok, citajte ho cely a nie len prve odstavce, pretoze sa potom stava, ze si nerozumieme) Pred takymi 5O-timi rokmi bol ten, co vlastnil televizor hotovy bohac.. Chodili sa vraj k nemu pozerat na tv program vsetci susedia..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (38)

Neskor uz mala vacsina ludi ciernobiely televizor, v ktorom urcite obcas skakal obraz.. A ten, co si kupil farebnu TV bol zas bohac, ktoremu ostatni mozno trocha potajme zavideli..

V 90-tich rokoch sa u nas aj rozmohli tv stanice, ktore davali stale nieco zaujimave (aj ked to vlastne boli povacsine hrozne serialy, ci filmy) a kazdy v mojej triede na zakladnej sa hrdil tym, ze maju aj novu a PRO7, nie len zle vyladenu ORF..

Dnes sa ale karta nejako obracia - ked niekedy citam diskusie, dozvedam sa, ze vlastne pozerat televiziu je teraz uplne "out", pozeraju ju len "luzri" a ludia, ktorych by sme mohli nazvat jednoduchsimi.. Teraz je "in" kazdy, kto ma PC a internet, kde si svoj silne intelektualny film stiahne.. Samozrejme, vsetci vedia co strasne zas v tej telke bezi, ale nikto to nepozera..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ano viem, aj ja som mala par clankov, kde sa mi rozum zastavil nad niektorymi programami, co davaju v televizii.. Nepopieram, ze niektore programy su fakt hrozne (take hrozne ako kedysi tie serialy, co davali na nove) ale udivuje ma, kolko ludi odsudzuje ostatnych len preto, ze si vecer zapne TV..

Ja TV pozeram rada, tento rok bol aj dokonca cas, ked som bez televizie nevedela zaspat a to mozno v tej najmenej vhodnej dobe - ked som sa vratila z porodnice.. Mala som vtedy tak zlu a placlivu naladu, ze myslienky mi vedela zmenit len telka a tak som ju vyuzivala - cim hlupejsi program, tym som bola radsej - akosi ma to ukludnovalo..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nechapte ma zle - mam naozaj rada kvalitne filmy (aspon podla mna) - najradsej europske a dokumenty a taktiez milujem citanie knih.. Mam rada pribehy, kde veci davaju zmysel, ale taketo silne pribehy mi nepomahali v case, ked som sa citila najhorsie.. (mozno preto, ze europske filmy aj ked su to napriklad komedie, nie su tak jednoduche aby som nemusela na nic mysliet a knihy, ktore mam rada su vacsinou pochmurne)

Jednoducho neviem pochopit ten dnesny trend niektorych ludi, co sa biju do prs - ze oni telku uz davno vyhodili a su stastni.. Som rada, ze su stastni, ale preco si myslia, ze ostatni, co telku pozeraju musia byt automaticky prizemni?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A v neposlednom rade - tak ako som uz niekolko krat pisala aj v diskusiach - vzdy sa da vybrat nieco vhodne, aj ked mate len antenu.. STV2 pokial nesiel futbal vzdy ponukala nieco vhodne.. A ked mate napr. satelit, najst sa tam da naozaj cokolvek - od kvalitnych dokumentov aj po europske super filmy..

Dobromíra Mikičová

Dobromíra Mikičová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  1x

mam rada: dve bodky, pisanie bez diakritiky, jesen, knihy, ciste ruky, film, stare domy, pochmurne lesy, vlasy v cope, humor, okuliare, lasku, zvuk britskej anglictiny, sny, rodinu, domace kolace, istotu, dazd, srbcinu, bose nohy, bavlnu, mesta, dediny, oblaky, listy, jazdu autom, ticho, varenie, kvety, prijemne hlasy, nemcinu,rozpravky, objatie...o a este aj diskusie.. som jana_eyre.. .) Zoznam autorových rubrík:  sukromneNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu