reklama

myslim negativne..

Pozitivne mysli.. Neplac ked si smutny, ale usmievaj sa.. Postav sa pred zrkadlo a vrav si ako vsetko dobre dopadne.. Smej sa na silu, objimaj ludi, rozosievaj radost...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (70)

Taketo vety som citavala pred par rokmi, ked som prezivala prvy vacsi stres v zivote.. Teda myslim prvy, ktory som si aj plne uvedomovala.. Cim viac som ich citala, tym viac som mala pocit, ze vsetko zvladnem, ved nikdy nie je tak zle aby nemohlo byt este horsie.. Horsie bolo, ked som knizku zavrela a mala som tie vety praktizovat..

Nikdy nie je tak zle, aby nemohlo byt este horsie – vlastne toto prislovie neznasam.. Vravi sa, ze je to prislovie optimistov.. Ja si to nemyslim.. Je to prislovie, ktore presne sedi na moju mysel.. Vlastne vzdy ocakavam to najhorsie, aj ked este nie je tak zle..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neviem ci existuje na svete clovek, ktory si vie vsugerovat dobru naladu.. Ja nim nie som.. A tak sa neviem smiat ked mi je smutno, neviem pozitivne mysliet, ked je okolo vsetko negativne.. Neviem hladat pozitiva vtedy, ked je nieco, co ma trapi..

Rada by som myslela pozitivne.. Tak, ako mi kazdy radi.. Rada by som vypla zle myslienky a skusala mysliet na nieco pekne.. Ale neviem to.. A velmi rada by som teraz riesila ten prvy vacsi stres v zivote, ktory som si uvedomovala.. Bol urcite milion krat prijemnejsi ako ten druhy a ten, co zazivam teraz..

Priatel ma vzdy utesuje jednou vetou.. Vsetko co sa nam deje, sa nam deje preto, aby nas to niecomu naucilo.. A vacsinou to aj sedelo.. Teraz mi to nepovedal.. Ani on totiz nevie, comu by nas tento problem mohol naucit..

Dobromíra Mikičová

Dobromíra Mikičová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  1x

mam rada: dve bodky, pisanie bez diakritiky, jesen, knihy, ciste ruky, film, stare domy, pochmurne lesy, vlasy v cope, humor, okuliare, lasku, zvuk britskej anglictiny, sny, rodinu, domace kolace, istotu, dazd, srbcinu, bose nohy, bavlnu, mesta, dediny, oblaky, listy, jazdu autom, ticho, varenie, kvety, prijemne hlasy, nemcinu,rozpravky, objatie...o a este aj diskusie.. som jana_eyre.. .) Zoznam autorových rubrík:  sukromneNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu