reklama

chutia niekomu?..

Vcera som videla kusok relacie „chutis mi“.. Je mi trocha luto, ze som to videla, pretoze tato relacia moju zlu naladu len podporila.. Nechapem, naozaj nechapem ako sa takato relacia moze dostat do televizie..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Nie, nebudem si robit srandu z nejakej Martiny.. Je taka, aka je – a to nikto nezmeni.. Verim tomu, ze podobnych ludi by sa naslo na celom svete vela..

Co ma ale maximalne zaraza je zmysel tejto relacie.. Neviem ako ostatnych, ale mna od malicka ucili, ze sa nemam nad ludi povysovat a nemam sa starat sa do cudzich zivotov..

Tak som si toto vsepenie aj naozaj osvojila a nevidim vobec ziadnu zabavu v tom, ked si niekto z niekoho robi hlupu zabavu..

To, co predviedli vcera ti styria muzi mi prislo maximalne ubohe.. Zrejme mali zaplatene, cim viac tie dve zeny zhodia, tym vacsi honorar dostanu.. A tak sa predbiehali az sa mi z toho zdvihal zaludok..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A sice v podstate mi je momentalne uplne jedno, co v televizii bezi – len som na chvilu chcela zmenit myslienky.. Vlastne su omnoho horsie veci ako ked si niekto z niekoho robi srandu..

Dobromíra Mikičová

Dobromíra Mikičová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  1x

mam rada: dve bodky, pisanie bez diakritiky, jesen, knihy, ciste ruky, film, stare domy, pochmurne lesy, vlasy v cope, humor, okuliare, lasku, zvuk britskej anglictiny, sny, rodinu, domace kolace, istotu, dazd, srbcinu, bose nohy, bavlnu, mesta, dediny, oblaky, listy, jazdu autom, ticho, varenie, kvety, prijemne hlasy, nemcinu,rozpravky, objatie...o a este aj diskusie.. som jana_eyre.. .) Zoznam autorových rubrík:  sukromneNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu