reklama

prianie..

Este nie som mama.. zatial som len teta mojim synovcom a neteriam.. Ked boli dvaja z nich este mali, davala som obcas pozor na kazdeho z nich.. Nebolo to casto, pretoze som sama bola vlastne este dieta.. Obcas rozmyslam, ze som sa im malo venovala.. Mozno to je aj odpustitelne, v puberte som riesila ine zaluby..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Teraz, ked som uz dospela a mohla by som uz mat aj vlastne deti, davam obcas pozor na tych mladsich.. Tuto cinnost beriem inak ako ked som mala 16, da sa povedat, ze si ju uzivam tak, akoby som si ju uzivala pri vlastnych detoch..

Viem, ze to nie je to iste.. Vlastne deti budem brat inak.. Ale predsa.. Tieto tri male dietky sledujem od narodenia.. Som s nimi casto, snazim sa im venovat a tak mi velmi prirastli k srdcu.. Videla som ich v porodnici, videla som ako sa kazdy z nich naucil sediet, chodit, rozpravat.. kazdy pokrok v ich vyvoji som sledovala a radovala som sa z neho.. Teraz sa nieco stalo.. Nechcem pisat co, ale neviem sa s tym vysporiadat.. Na kazdom v mojom okoli badam zacudovany vyraz, preco to prezivam tak intenzivne.. Neviem to neprezivat.. Mam ich prilis rada...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Este nie som mama.. Zatial som iba teta mojim synovcom a neteriam.. A nic viac si neprajem – iba aby boli vsetci do jedneho zdravi..

Dobromíra Mikičová

Dobromíra Mikičová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  1x

mam rada: dve bodky, pisanie bez diakritiky, jesen, knihy, ciste ruky, film, stare domy, pochmurne lesy, vlasy v cope, humor, okuliare, lasku, zvuk britskej anglictiny, sny, rodinu, domace kolace, istotu, dazd, srbcinu, bose nohy, bavlnu, mesta, dediny, oblaky, listy, jazdu autom, ticho, varenie, kvety, prijemne hlasy, nemcinu,rozpravky, objatie...o a este aj diskusie.. som jana_eyre.. .) Zoznam autorových rubrík:  sukromneNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu