reklama

vysoke ploty..

uz niekolko krat som pocula nazor, ze ake je smutne, ze na slovensku si ludia stavaju take vysoke ploty.. vraj v rakusku, nemecku a v madarsku sa s takymi vysokymi ako u nas nestretnete..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (63)

vraj je to preto, ze ludia sa na slovensku tak radi skryvaju, nikto nechce ukazat, co ma v zahrade, uzatvaraju sa pred okolim.. a vraj to velmi "zoskareduje" okolite prostredie..

postavili sme si dom.. a volili sme aj vysoky plot.. ale neviem, ci nas k tomu viedlo zrovna skryvanie..

byvame na celkom rusnej ulici – oproti nam otvorili supermarket.. stavba domu a plotu nam zhltla vsetky peniaze a uspory, cize nam uz nevyslo na zveladenie si zahrady a brany.. cize sice mame vysoky plot, ale do zahrady stale vidno.. a tu sa dostavam k vysvetleniu, preco si na slovensku asi ludia stavaju vysoke ploty..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

denno - denne si na svojom sukromnom pozemku najdem nieco, co tam zanechal nejaky mily psickar, ktory odmieta po svojom psovi upratovat.. denno denne tam nachadzam smeti, ktoré tam zanecha niekto, komu sa nechce prejst k smetiakom a tak to jednoducho hodi k nam.. alebo tam nachadzam zaparkovane cudzie bicykle (pritom pri obchode su aj stojany na to urcene) Raz sa stalo, ze nam nejaky dobrak plot ovracal.. Teraz v sobotu som videla z okna ako nam dalsi dobrak plot omocil.. bola noc a nechcelo sa mi zrovna z okna prevychovavat ludi z okolia, tak som to jednoducho prekusla..

kazdy kto prejde okolo nasho domu sa do nasej „zahrady“ aj pozrie.. co mi nijako nevadi.. len mi vadi, ze ked sa uz pozrie a ja ho pozdravim, bolo by aj pekne odzdravit.. bohuzial pozdrav z druhej strany sa dostavi malokedy.. kolko pohladov ma sledovalo, ked som umyvala vchodove dvere ale z minimalne dvadsiatich ludi, ktori presli okolo a pozerali na mna, ma pozdravili tak dvaja..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

ved co, nasa zahrada, este nie je zahradou, ludia si tam mozu robit co chcu.. co na tom, ze pozemok niekomu patri a ze v dome niekto zije? (neviem si predstavit, ako by asi vyzerala nasa predzahradka, keby som sa rozhodla mat zahradu na americky styl..)

tak asi preto si ludia stavaju vysoke ploty a vysoke brany cez ktore nikto nevidi.. v rakusku, nemecku ci madarsku asi ludia nemaju potrebu spinit susedovi zahradu, mozno sa aj zdravia a mozno sa aj na seba usmeju.. u nas sa s tym tak casto nestretavam.. nechcem ale nikoho sudit, kazdy ma na vsetko svoj dovod..

len ja ten dovod nepoznam a preto ho nechapem..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

ale to, ze po cudzich ludoch musim na vlastnom pozemku upratovat ma prinajmensom rozculuje..

Dobromíra Mikičová

Dobromíra Mikičová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  1x

mam rada: dve bodky, pisanie bez diakritiky, jesen, knihy, ciste ruky, film, stare domy, pochmurne lesy, vlasy v cope, humor, okuliare, lasku, zvuk britskej anglictiny, sny, rodinu, domace kolace, istotu, dazd, srbcinu, bose nohy, bavlnu, mesta, dediny, oblaky, listy, jazdu autom, ticho, varenie, kvety, prijemne hlasy, nemcinu,rozpravky, objatie...o a este aj diskusie.. som jana_eyre.. .) Zoznam autorových rubrík:  sukromneNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu